domingo, 10 de outubro de 2010

A mistake, Fiona Apple

Lá se vão 10 anos que escuto incessantemente Fiona Apple. Contrariando a tudo e a todos ela continua sendo a minha voz favorita, a minha sonwriter favorita e eu espero que em 2011 a gente possa ver mais uma trabalho da cantora. Para comemorar o fato de que ela está para lançar um novo álbum aqui vai uma letra dela que pra variar, eu amo.

"A Mistake"

I'm gonna make a mistake
I'm gonna do it on purpose
I'm gonna waste my time
'Cause I'm full as a tick
And I'm scratching at the surface
And what I find is mine
And when the day is done, and I look back
And the fact is I had fun, fumbling around
All the advice I shunned, and I ran
Where they told me not to run, but I sure
Had fun, so
I'm gonna f*** it up again
I'm gonna do another detour
Unpave my path
And if you wanna make sense
Whatcha looking at me for
I'm no good at math
And when I find my way back,
The fact is I just may stay, or I may not
I've acquired quite a taste
For a wellmade mistake
I wanna mistake why can't I make a mistake?
I'm always doing what I think I should
Almost always doing everybody good
Why
Do I wanna do right, of course but
Do I really wanna feel I'm forced to
Answer you, hell no
I've acquired quite a taste
For a wellmade mistake, I wanna
Make a mistake, why can't I make a mistake
I'm always doing what I think I should
Almost always doing everybody good
Why

Um comentário:

José María Souza Costa disse...

Eu vim ler o seu blog, e lhe convidar a visitar o meu e se possivel seguirmos juntos por eles Estarei lá grato lhe esperando
http://josemariacostaescreveu.blogspot.com